STOCKHOLM I MITT HJÄRTA.

Hejsan.

Nu är jag nybadad, benen är nyrakade, håret är mjukt och rent.
Detta är nog en av dom bästa känslorna, ett bad och efter, en kopp te och en bit mörk choklad.

Jag lyssnar på Håkan.
Han sjunger att "Stockholm blir aldrig min stad".
Det är samma för mig, Stockholm kommer aldrig bli den staden jag tycker om mest.
Göteborg kommer alltid toppa den listan, av flera anledningar.
Jag har tillbringat varje sommar där, så länge jag kan minnas.

I morgon kommer Viktor hit, det ska bli kul att ses.
Vi ska se Håkan igen, fina Håkan <3.

Nu ska jag pussa Bianca god natt, lägga mig i sängen bredvid Kalle och se på film.

Stockholm våren 09

Stockholm våren 09

God natt.



Kommentarer
Postat av: Rasmus

åh :') håller inte med dig. sthlm är alltid min nr 1 och gbg.. ja kanske inte ens med på listan xD även om det inte är något fel på den

2009-09-03 @ 23:45:18
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0