HEY!

Hej bloggen.
(Jag undrar hur många gånger jag har lovat mig själv att INTE skriva så?!)

Idag är dagen efter igår, på flera sätt.
Jag kan väl tycka, i efter hand, att det sista glaset vin inte var så nödvändigt..
Inte heller dom obligatioriska fylle-pommesen på trafiket var helt nödvändiga.

Det var i alla fall en väldigt rolig kväll.
Vi satt hemma hos Marcus, utanför deras hus på baksidan.
Senare kom Emelie och Camilla också, det blev som det ska vara med andra ord.

Tre killar och tre tjejer, som det brukar vara.
Inget speciellt, bara det gamla vanliga.
Det är faktiskt ganska skönt ibland, hur tråkigt det än låter.
Emelie och Marcus blev osams om något, så brukar det bli för det mesta.
Då blev resten av gänget tillkallade som krisgrupp, det löste sig fort, som det alltid gör.
Jag och Karl körde på "först dit, dricka mest, sist hem".
Eftersom jag var smidig nog att tappa bort min mobil så missade vi, såklart, en buss.

Väl hemma var det SKÖNT att lägga sig i sängen.
Idag har jag pratat med telia och vi kom fram till en skitbra deal, eftersom jag redan har en ny mobil så behöver jag bara ett nytt kort. Jag får behålla det gamla numret och får dessutom det gratis!

Nu ska jag ta hand om min uttorkade, sönderjobbade och hårkluvna, bentaggiga kropp, i ett bad.

Vi hörs sen bloggen.

(Där kom det igen, jag är så klämkäck att jag borde skjutas.)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hahahah the blogg.. its alive xD

2009-09-03 @ 20:58:09
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0