IT'S A CRUEL TOWN.

Hallå.

Idag är jag så fruktansvärt trött.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till för att orka hålla mig vaken i ett par timmar till..

Idag har vi iaf varit hemma hos Anders, Kalles pappa, som fyller 50 imorgon.
Han blev glad för bilden på fåglarna!
Vi har också varit utanför Kalles mormors lägenhet och rensat ogräs, lägenheten ska säljas.
Det kändes lite konstigt att vara där, utan att kunna fika med Kerstin, eller ja, prata med henne!

Igår var vi hemma hos Brorsan och Karin, vi såg på slumdog millionaire, den var bra.
Vi åt även väldigt god mat, som vi oftast brukar göra där.

Jag har inget mer att komma med just nu.. börjar jobba klockan 12 imorgon.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag är ledig idag :'D HA!

2009-08-24 @ 08:55:42
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Bea.

DET ÄR DÄRFÖR JAG INTE TYCKER OM DIG MER!

2009-08-24 @ 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0