HEJ

Idag är en stressig dag.

Idag har jag varit på jobbet en liten sväng, för att lämna in ett papper om sjukersättning.
Jag har också lagat mat, duschat och sett på tv.
Snart ska jag sminka mig, fixa håret, komma på vad jag ska ha på mig.
Sen ska jag möta Kalle på stan och fixa med min (nya!!:D) mobil, vi ska även skriva ut en bild.
När vi har gjort det så ska vi fixa en ram till fotot.

Det ska bli en födelsedagspresent till Kalles pappa som fyller 50.
Dit ska vi senare och äta middag, efter det så ska vi kanske till Emelie som har fest.
Jag vill så gärna dit, det var ett tag sen man var på hemmafest nu, när man kan gå på krogen..

Jaja, jag slänger in bilden som vi ska skriva ut till Anders:
Den är tagen av mig, någon gång förra hösten!

Putte och Kim.



Vi hörs. <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0